28 Mayıs 2009 Perşembe

Uzun bir aradan sonra yeniden KURBAN


2005 baharında çıkardıkları İnsanlar albümünün ardından dağılma kararı aldıklarını duyunca, çok güzel bir albüme yazık ettiklerini düşünmüştüm birçok Kurban dinleyicisi gibi. Albümün heyecanı yerini hayalkırıklığına bırakmıştı çünkü o zamana kadar hiçbir Kurban konserine katılmamıştım ve yeni albümlerini heyecanla alıp dinlediğim grup bir daha asla konser vermeyecekti. O hayalkırıklığıyla albümün yüzüne bakmaz oldum, ta ki birkaç hafta önce Y.T.Ü.'nün bahar festivali kapsamında sahne alacaklarını duyana kadar... Albümü dört sene sonra raflardan indirip yeniden cd çalarıma taktım. Ve dün gece Y.T.Ü.'nün güzel kampüsünde hiçbir zaman canlı dinleyemeyeceğimi düşündüğüm Kurban'ı yanımda çok sevdiğim insanlarla birlikte dinledim. Aradan geçen dört sene hiç geçmemiş gibiydi. Kurban, İnsanlar albümünü yeni bitirmiş, biz de albümün keyfini henüz tam çıkaramamış dinleyiciler olarak ilk kez canlı dinlemenin tadına varıyor gibiydik. Üstelik bir de yeni albümün müjdesini alıp, yepyeni şarkıları ilk kez canlı canlı, tam dinlenmesi gerektiği gibi, dinleyince Kurban'ın kaldığı yerden devam ettiğine tamamen ikna oldum. Kurban geri dönmüş, onları sevmeyenlere ilk albümlerinin sonundaki gibi “Ne oldu? Bitti sandın dimi? Bu ses biter mi? Kesilir mi bu ses? Bu sesi kesmek kolay mı?" diyordu sanki, bize ise gaza getirir bir tonla "Nerde kalmıştık?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder